Cum pot plasa o comandă?

Platforma noastră permite plasarea comenzilor doar pentru utilizatorii înregistrați. Pentru a putea accesa listele de prețuri , va rugăm să ne contactați pentru a vă putea înregistra.

Cine poate comanda de pe platforma noastră?

Doar utilizatorii înregistrați, care au trecut deja prin sistemul intern de verificare, primesc acces pe platformă și pot plasa ulterior comenzi. Această platformă nu este accesibilă publicului.

Cum pot deveni client al platformei?

Pentru a deveni client al acestei platforme, vă rugăm să ne contactați folosind forumularul de contact.

Pot folosi mai multe adrese de livrare?

Da. Pentru a adauga multiple adrese de livrare, vă rugăm să vizitați secțiunea Contul Meu, si să o adaugați la rubrica Adrese de livrare.

Ce metode de plată acceptați?

Datorită regimului închis de funcționare a acestei platforme, momentan nu putem accepta decât plata cu numerar la livrare. În acest fel, limităm accesul la datele cu caracter personal ale beneficiarului final, comanda fiind făcută cu un număr minimal de date (cod unic de înregistrare pe platforma).

Când trebuie să plătesc pentru produsele livrate?

În funcție de sistemul ales, produsele pot fi plătite fie la livrare, fie în baza unei facturi emise la o perioadă determinată de timp.

Cum pot solicita un produs care nu este disponibil pe platformă?

Pentru a solicita un produs care nu este disponibil pe platformă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact. Vă aducem la cunoștinâă ca ne rezervăm dreptul de a adauga doar produsele care respectă normele de securitate ale operatorului.

Prețurile produselor sunt prețurile finale de vânzare?

Da, prețurile afișate sunt prețurile finale de vânzare, incluzând T.V.A. -ul, care variază în funcție de categoria de care aparține produsul.

Cât durează livrarea?

În cele mai multe cazuri, livrarea produselor se face în următoarea zi lucrătoare. În anumite situații speciale, în funcție de stocul disponibil, livrarea acestora poate dura mai mult. În acest caz, veți primi un email de notificare din partea platformei.

Câte produse pot comanda?

În acest moment nu exista o limită la numărul de produse comandate, atât timp cât valoarea acestora nu depășește valoarea nominala aprobata per cont unic de client. Acest cod nu coincide cu utilizatorul platformei (un singur utilizator poate comanda pentru un număr nelimitat de conturi unice de client).

Cât costă livrarea?

Pentru toate comenzile pe platforma noastră, livrarea este GRATUITĂ.

Am nevoie de card de credit sau debit pentru a comanda?

Nu. Platforma nu solicită o metoda de plată pentru a accepta plasarea unei comenzi.

Pot returna produsele comandate?

Platforma noastră accepta returnarea produselor care au fost comandate si nu corespund nevoilor sau cerințelor utilizatorului final, atât timp cât acestea nu sunt produse perisabile care au depășit un termen rezonabil de returnare, produsele care nu au fost folosite sau cele care prezintă defecțiuni sau defecte de facbricație. În acest caz, acestea vor fi înlocuite cu produse identice sau similar care corespund parametrilor. PLatforma noastră iși rezerva dreptul de a trata aceste situații de la caz la caz. Vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact dacă vă aflați într-o astfel de situație.

Cum vă pot contacta dacă am o problemă?

În cazul în care întâmpinați orice fel de probleme în utilizarea platformei, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe pagina Contact.
Shopping Cart 0

No products in the cart.